Orange Lions in zee met SKO

SKO is de nieuwe hoofdsponsor van de Orange Lions, de Nederlandse rolstoelbasketballers. Het dames-en herenteam weten zich op weg naar de Paralympische Spelen in Tokyo gesteund door de Oldenzaalse kantoormeubelspecialist. Het contract tussen SKO, de Nederlandse Basketball Bond en de Stichting Basketball Experience Nederland (BEN) werd tijdens het Europees Kampioenschap rolstoelbasketbal voor vrouwen in Rotterdam getekend.

“Wij zijn bijzonder trots dat onze naam de komende twee jaar aan de Orange Lions is verbonden”, zegt Robbert Nijhuis, commercieel directeur van SKO: “We willen het hoogste bereiken met onze Get Fitter by SKO- filosofie en dat willen deze topsporters ook.”

Naast het partnership voor Tokyo maakt SKO ook het nieuwe platform Sitness mogelijk, een duurzame werkomgeving waarbij mens, omgeving, duurzaamheid en plezier in het werk centraal staan. De spelers en speelsters van Oranje zullen in dat kader bij bedrijven de effecten van (te) veel zitten bespreekbaar maken, oefeningen laten zien en werknemers ervan overtuigen dat ze meer moeten bewegen. “Deze topsporters weten als geen ander hoe belangrijk het is om in beweging te blijven”, zegt Toine Klerks van de Stichting Basketball Experience Nederland. “Die kennis willen ze graag overdragen aan werkend Nederland. Ze worden ambassadeurs van goed zitten.”

Via www.sitness.nl is meer informatie beschikbaar en kunnen de internationals worden geboekt. Werkgevers die de rolstoelbasketballers uitnodigen voor een clinic steunen daarmee de route van de Orange Lions naar de Paralympische Spelen van Tokyo.


Terug
>
>
Boers & Lem
TOM's Business Blow Out
Van Deinse Medianieuw
ROZgroep
Eurorisk
Aysay
Jongbloed